Sevgili Sonsuzluğum

Sevgilim,
Girdin ya hayatıma, aniden.
Her şey çiçek açtı odacığımda.
Seninle bir rüyanın içinde yaşıyorum.

Sevgilim,
Kulağıma şarkılar söylüyorsun.
Hem de kimsenin duymadığı kadar güzel.
El ele tutuşup yağıyoruz yeryüzüne.

Sevgilim,
Tandığım her şeyden güzelsin.
Beni de aynı ölçüye taşıyorsun.
Hayat sensiz nasıl yaşanmış? Anlamıyorum.

Sevgilim,
Seninle her şeyi daha iyi yapıyoruz.
Sonsuz güzellikte

Sonsuzluğum,
Narin ellerine giydiğin güzel eldivenlerin,
Avucumun içine dokunduğunda
Sonsuzluğum,
Hayatımın kalanı yapmak istiyorum seni
Her gece biraz daha mesut uyumak için.

Sevgilim,
Ömrüm seninle son bulsun istiyorum
Huzur ve güzellik içinde.
O zaman anlam kazanacağım

Sevgilim,
Kulağına fısıldamak istiyorum.
Ömrümüz bitene kadar.
Seni çok seviyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Multimedia Updates

Teşekkürler

Bizi takip edin.